torsdag 28 juli 2011

Takers

Nu ikväll har jag och M kollat på film - Takers - och den var riktigt bra! Kan verkligen rekommenderas...

Tyvärr var jag lite disträ i tankarna, för det enda jag har tänkt på hela kvällen är att jag MÅSTE gå ner i vikt!!! Och jag klarar nog inte av att vänta ända tills den 22 augusti då Rivstart 2011 börjar, utan jag kör igång redan efter helgen...

Måndagen den 1 augusti - det känns som en bra dag att börja på ;-)

Och vad ska jag ha som mål då!?!
Jag tror faktiskt att jag slår på stort och satsar på att gå ner 20 kg (!) på 6 månader och 3 veckor, alltså lagom till Noels 1-årsdag...
Det låter väl rimligt!?!

3 kommentarer:

Sussie sa...

Halloy där... Jag har ju semester och hur ska jag hinna hänga på då??? Visst kommer du klara det men sätt små delmål för annars blir amn så besviken på sig själv
Vi får jobba på det ihop

Anonym sa...

alldeles för mycket ta ett kilo i månaden så är chansen att du kan hålla nya vikten desto större...

Cornelia sa...

Du kan väl köra igång nu men ändå hänga på Rivstart den 22e kram o pepp