söndag 31 juli 2011

Nu gäller det...

Sådär, nu har jag tryckt i mig några bitar smågodis också för att verkligen markera att IMORGON är första dagen på resten av mitt nya liv...
På bondgården tidigare idag fikade jag en kärleksmums och en bulle, till middag åt jag en QP Cheese och pommes frites från McDonalds, på badet åt jag en mazarin och nu ikväll har jag stoppat i mig lite godis, som sagt...
Bra matvanor? Ehhh, NEJ! Och det värsta är att många dagar den här sommaren har påmint om den idag :-(

Jag har inte hunnit med att sätta mig ner och göra upp ett schema med delmål o dyl nu ikväll, men jag hinner förhoppningsvis få ner en lista på pränt imorgon...
Och jag vet inte heller vilken metod jag ska förhålla mig till... Det lutar åt Viktväktarna, som jag ändå känner mig tryggast med, men jag är inte 100% övertygad än - jag börjar nog med "det sunda förnuftet" första veckan, så får vi se sen...
Laddad till 100% är jag i alla fall ;-)

Är det någon som är med mig redan nu eller väntar ni in Rivstart 2011 2.0!?!

3 kommentarer:

Cornelia sa...

Jag är med dig lite i smyg. Jag kommer att börja tänka på vad jag äter redan imorgon. Kram och pepp

Linda sa...

Kikar in från rivstartsgänget och önskar dig lycka till :-) ska bli skoj att få följa några även i höst på sin resa :-)

Själv väger jag in mig på fredag för att sätta upp mina mål..syndat mycket under semestern så just nu detoxar jag den hårt på strikt LCHF :-)

ha en skön kväll..

Lotta sa...

Jag är ju på men det vet du ju redan! Jag har min augustiutmaning. Vilken rolig bild det var förresten!
Lotta