lördag 16 juli 2011

Dubbelmoral

Det är så himla lätt att döma andra efter deras handlingar, men vid närmare eftertanke så gör jag ju samma sak själv - äter mig riktigt fet!
Så mycket som jag väger nu har jag aldrig gjort innan, och nu är det inte kul längre... Jag MÅSTE gå ner i vikt!!!
Brorsan är duktig och har börjat med GI-dieten; jag kanske borde följa hans exempel!?!
Jag får ju i alla fall inget bättre tillfälle att köra igång än nu när M ska vara ledig i 4 veckor - på måndag kör jag igång...igen...
Är det någon som är med mig?

2 kommentarer:

Cornelia sa...

Jag är med dig. På måndag öppnar gymet efter sommarstängningen och min magsjuka gjorde míg 3,5 kilo lättare så jag är taggad till tusen. Men ska du verkligen köra GI, har du inte testat det innan och inte tyckt det var bra? Jag ska i alla fall köra sunt förnuft och motion och inget socker. Det är godiset som är mitt fördärv. Kram på dig

Cornelia sa...

Förresten hur fixar du den där bilden på iPhonen?