torsdag 14 juli 2011

Gud hör bön

Jag börjar nästan tro på att det finns en högre makt efter den här natten - ni kommer inte att tro mig när jag berättar om det... Noel har sovit och sovit och sovit!
Efter lite krångel och gnäll efter nappen igår kväll så somnade han "ordentligt", och vaknade inte förrän kl 01.30 (!)... Sen vaknade han visserligen efter en timma igen och gnällde lite, men efter att jag gav honom nappen så sov han ända till kl 04.20 (!)...
Sen vaknade han kl 05.20 och åt igen, och sen sov han till kl 06.50 ;-)
Då gick han upp till M, och när M åkte till jobbet klockan halv åtta så gick jag upp och fixade lite frukost osv... Vid 8.40-tiden gick vi och la oss igen, och Noel sover fortfarande (han har dock ammat en gång under tiden).
Shit - jag kan knappt tro att det är sant att jag har fått sova så mycket ;-)

Nu är det dags att ta tag i allt som ska göras idag; tvätta, vika tvätt, diska, handla, baka m m...

Inga kommentarer: