söndag 20 mars 2011

Världens finaste Alva!

Åh, vad skönt - nu har jag precis vaknat efter att ha sovit i ca 2 timmar; den sömnen behövde jag! Noel ligger i soffan och sover fortfarande, men han är också på väg att vakna...
Så fort han har fått lite mat så ska han, jag och Alva gå ut och gå på en promenad - solen skiner och det är jättefint väder ute; det är nog t o m GLASS-väder ;-)

På tal om något helt annat så sket det sig med tvättmaskinen... M lyckades ju med att starta den, men sen stannade den upp igen och det blev samma fel som igår :-(
Åh, jag vill ha en EGEN tvättmaskin! I en större lägenhet! Och gärna en ny bil också!

Snart ska M gå iväg till en kompis och titta på fight... Förhoppningsvis kommer han inte hem alltför sent, för jag saknar att ha honom hemma :-(
När Alva var liten jobbade M kväll på Volvo och var hemma hos oss på dagarna, men då kom vi tyvärr inte så bra överens, så vi uppskattade inte varandra så som vi gör idag... Jag är så glad att jag har honom!

Ps: förut klippte jag naglarna på Noel för tredje gången på fyra veckor - shit, vad de växer fort! Och sylvassa blir de också... Jag kommer ihåg att jag inte vågade klippa naglarna på Alva när hon var liten, utan min kompis Hilda fick göra det första gången ;-)

Inga kommentarer: