torsdag 31 mars 2011

Trött...

Tidigare idag ringde de från Alvas dagis och bad mig att hämta henne; hon hade bajsat MASSOR två gånger, hade ont i magen och verkade febrig :-(
Så jag hämtade henne redan vid 10-tiden, och vi har tagit det väldigt lugnt sedan dess - den senaste timmen har till exempel både jag, hon och Noel sovit (de sistnämnda sover fortfarande)... Hon känns lite bättre mot när jag hämtade henne, men hon är fortfarande lite varm. Och hostig...

Inatt hade jag världens chans att kunna sova ganska långa pass med tanke på att Noel somnade kl 20.30 och inte vaknade förrän kl 01.10, 03.30, 06.00 och 07.50, men jag hade jättesvårt för att somna om efter amningarna :-(
Jag låg och grubblade över riskerna för mig att drabbas av hjärnblödning och hjärtinfarkt, och tänkte massor på mamma...
Min fina och underbara mamma - Gud, vad jag saknar dig!

1 kommentar:

Anna sa...

Visst är det hemskt när sånna tankar kommer och man inte kan få dom ur huvet? Vill du ha ett supertips? Lyssna på ljudböcker... då måste hjärnan koncentrera sig på annat! förstår att du saknar din mamma massor! <3<3<3
Kram