onsdag 23 mars 2011

Förbutiksmöte

Nu ikväll har jag varit hemma hos min arbetskamrat Jenny på ett Förbutiksmöte, och det var jättetrevligt! Det var jag och 8 tjejer till, och vi blev bjudna på en jättegod potatisgratäng med köttfärs (dessvärre var den STARK, så jag håller tummar och tår för att Noels mage klarar av detta) och en vit choklad-pannacotta till efterrätt...
Mums!

Och Jenny är ju så himla gullig! Precis innan jag gick hem på min mammaledighet så var hon ute på en långresa med sin pojkvän, och då hade hon köpt med sig den blåa söta dressen från Thailand och elefant-mobilen från Kambodja till mig...
Tack, snälla Jenny!

Innan jag gick hemifrån förut ammade Noel båda brösten och sen lade jag honom kl 18.30, och han sover fortfarande - skönt! Nu ska jag försöka sova lite innan det är dags för honom att käka igen... Godnatt!

Inga kommentarer: