tisdag 8 mars 2011

Skön morgon

Noel sover och jag har precis ätit frukost och sminkat mig. Solen skiner ute och det ska bli skööönt att ta en promenad och hämta Alva sedan. Och köpa semlor - det måste man ju ha på självaste fettisdagen ;-)

Inatt var en hyfsat bra natt.
Noel somnade vid 21-tiden och vaknade ca kl 23.00 med lite magknip (som dock M arbetade bort genom att gå runt lite med honom och fick honom att somna om). Klockan 02.00 vaknade han och fick mat, klockan 03.06 kom Alva in till mig igen och hade drömt en mardröm (hon drömde att "bäbisen bröt ryggen och huvudet när jag hållde honom"...), klockan 05.00 var det dags för amning igen (och en vakenperiod på en timma) och klockan 08.00 var det dags att gå upp. Och nu är klockan tio och han sover igen ;-)

Nu ska jag sjunka ner i sängen och läsa min Vi Föräldrar-tidning som jag köpte häromdagen...

Inga kommentarer: