tisdag 29 mars 2011

Dr Oetker Tradizionale: Mozzarella

För er som aldrig har smakat på den här pizzan, så kan jag varmt rekommendera er att köpa den - supergod!!!
Botten var tjock men ändå krispig, och det var rikligt med ost och god pesto... Den var inte alls så där hård och torr och smaklös som andra frysta pizzor kan vara!

Jag är ju testpilot hos Smartson.se och fick prova pizzan gratis, och vill ni också testa nya produkter så är det bara att gå ut på deras hemsida och anmäla sig. Superenkelt!
Min kompis anmälde sig samtidigt som mig och har fått provsmaka både pizzan och bearnaisesås och en sportdryck; jag vet inte HUR de väljer ut vilka som ska få prova produkterna, men jag anmäler mig till allt som jag tycker verkar vara intressant, och sen är det ju bara att hålla tummarna ;-)

Inga kommentarer: