söndag 13 mars 2011

Soff-häng

Noel tycker att det är superskönt att sova i soffan, och jag tycker också att det är helt perfekt för då kan jag ju kolla på teven under tiden ;-)
Inatt sov han jättebra, med undantag för en vakenperiod mellan kl 03.00-04.30...så fort jag måste byta blöja på honom på natten så blir han jättepigg - det bästa är när han somnar vid bröstet, så att man bara kan lägga ner honom i sängen sen...
Han somnade kl 20.00 igår och vaknade kl 23.30, 03.00 och 06.00, och kl 08.00 var det dags att gå upp! Och nu har han precis somnat efter att ha varit vaken i ca två timmar.

Nu ska jag smita iväg till toaletten och sminka mig, och sen ska jag passa på att vila lite jag med innan jag ska hämta upp M och Alva på tågstationen klockan tjugo i tolv (de får följa med och köpa presenten till Moa då; jag orkar inte gå fram till stan i det här gråa, tråkiga skitvädret)...

Inga kommentarer: