lördag 12 mars 2011

Lagom intresserad...

Så här sugen är Noel på att kolla på Melodifestivalen med mig... Mätt och belåten så sover han hellre gott i min famn!
Magen verkar ha lugnat ner sig nu i alla fall, så jag hoppas att han (och jag!) får sova gott inatt!
Imorgon börjar jag med dropparna också, så får vi se om det blir någon skillnad...

På tal om Melodifestivalen så tycker jag att alla låtar har sin charm (dock har jag lite svårt för Brolle och Sara Varga...och Playtones och Sanna), men jag tycker att Danny, Eric Saade eller Linda Bengtzing ska vinna.
Och jag tror att svenska folket kommer att rösta fram ERIC SAADE som vinnare!

1 kommentar:

Helen sa...

Gud så söt han är !!! Jag ler så fort jag ser honom!! Ja du fick rätt Eric Saade vann!!!:-) helt rätt tycker jag!!
Nä nu ska jag äta godis å titta på tv i hotellsängen brevid min darling!!! Kram