onsdag 23 mars 2011

Ingen sovmorgon idag :-(

Jag trodde att jag skulle bli bortskämd med sovmorgnar fram till kl 08.30 varje dag i fortsättningen, men så var visst inte fallet!
Inatt vaknade Noel kl 00.00, 03.00 och 05.20 som vanligt, men sista gången lät jag honom ligga och gruffa fram till kl 06.00 ungefär för jag trodde att han hade en bajs på gång, men det hade han inte... Så klockan 06.00 fick han mat och sen gick vi upp!
Klockan åtta gäspade han och verkade trött så då gick vi och la oss, och han småsov och vaknade fram och tillbaka i ungefär en timma och sen sov han ordentligt i en timma...
Klockan 10.00 vaknade han och började småkrångla igen och då var jag återigen säker på att det var bajset som var på väg, men det kom inget nu heller... Så det blev mat och uppstigning!
Efter ca 1 timma ville han ha ännu mera mat, och strax innan kl 12.00 somnade han igen - konstig morgon! Men det jag har lärt mig är att han troligtvis vill ha mat varje gång han gruffar; bajset kommer väl när det kommer...

Inga kommentarer: