tisdag 15 mars 2011

Ny mössa och vantar

Förut fick Noel en ny mössa och nya vantar av sin farmor - visst är han söt!?!

Alltså, han är verkligen ett vaket barn! Förut sov han ju typ 20 timmar/dygn, men nu är han vaken nästan hela tiden... Idag sov han ETT långt pass mellan kl 11.30-13.30, men annars har han slumrat till i 10-20-30 minuter och sen varit vaken!

Nu ikväll somnade han strax efter klockan halv nio, och jag har precis gått och lagt mig.
M är i Falköping och spelar in en reklamfilm, så honom har jag inte ens träffat idag :-(

Idag har Noel inte haft något knip alls i magen, och jag har inte ätit några sötsaker (godis eller kakor m m) - är det fler än jag som anar ett samband?

1 kommentar:

Sabinas mammis sa...

Gud så söt han är i sina nya stickade kläder...vilken duktig farmor han har som stickar så fint>! =)