måndag 21 mars 2011

Noel verkar trivas...

Imorse la jag Noel i gymmet och han verkar gilla det! Efter det fick han ligga och lufta rumpan på en plastad frotté i min säng, och det gillar han nästan ännu mer - skönt att han uppskattar de enkla sakerna i livet ;-)

Idag har jag inget inbokat i kalendern, utan måste egentligen bara ta mig utanför dörren för att hämta Alva på dagis kl 15.30 - det är skittråkigt väder ute; grått, kallt och blött...
Annars är det en del att göra i veckan - på onsdag ska jag hem till en arbetskollega och äta god mat på kvällen, på torsdag är det ett BVC- besök inbokat, på fredag ska jag grädda våfflor (våffeldagen!), på lördag ska jag ta med Alva till Mariestad och gå på Mora Träsk och på söndag ska jag skjutsa Alva till ett 5-årskalas på Stellas Lekland...

Nu ska jag mysa lite med Noel!

Inga kommentarer: