onsdag 9 mars 2011

AVUNDSJUK!!!

M har lyckats fixa 2 fribiljetter till finalen i Melodifestivalen i Stockholm på lördag - parkett och allt - och idag fattade vi ett gemensamt beslut om att det blir han och Alva som ska ta tåget upp till huvudstaden och gå på kalaset tillsammans...
Först tänkte vi ta bilen upp allihopa och så var tanken att jag och Alva skulle gå på Melodifestivals-finalen medan M umgicks med sin bror under tiden, men med tanke på att bilen är gammal och skrotig och att jag ammar och att det är en lååång resa fram och tillbaka, så kom vi fram till att det är bättre att M och Alva tar tåget själva...
Så förut beställde jag tågbiljetter till dem; 715 kronor för resan tur och retur för båda!
Åh, vad jag är avundsjuk... :-(

Nu har Noel precis somnat här i soffan mellan mig och M - mys på hög nivå! Hoppas att han sover lika bra inatt som han gjorde igår... Då vaknade han typ kl 01.00, 04.30 och 08.20...
Men det har jag ju glömt att berätta - jag vaknade med världens huvudvärk imorse! Jag kommer inte ens ihåg när jag hade ont i huvudet senast, men imorse var jag helt knäckt! Som tur var så släppte det ganska fort efter att jag hade svalt ner 2 Alvedon - tack och lov!

Nu ska jag gå och lägga mig...

Inga kommentarer: