måndag 28 mars 2011

Magknip av kolsyra?

I lördags drack jag ett glas sockerdricka hos farmor, och igår drack jag 1/2 burk Coca Cola och lite påskmust - undrar om det är därför som Noel har haft ont i magen? Jag trodde ju först att det berodde på att jag glömde att ge honom magdropparna i fredags, men idag har jag inte druckit någon läsk och det verkar faktiskt lite bättre; det knorrar i magen på honom, men han verkar inte bry sig så mycket om det...

Oj, nu har han precis somnat bredvid mig här i soffan! Egentligen borde jag ju också gå och lägga mig nu, men jag kan ju inte missa En unge i minuten...
I och för sig så kan jag ju se avsnittet på Tv4Play imorgon... Hmm, jag går nog in och borstar tänderna nu, så får vi se om jag håller mig vaken eller om jag försöker att paniksomna ;-)

Inga kommentarer: