måndag 7 mars 2011

Svinkallt ute :-(

Brrrrr, nu har vi varit ute på en långpromenad och det blåste isvindar och var svinkallt ute!
Vi gick först till lekplatsen utanför Balthazar och lekte lite och sen gick vi vidare in till stan. Där var vi på BR, KappAhl, Guldfynd, H&M, McDonalds samt Änglar och stjärnor...
Min kompis Jenny fick en liten Melker igår kväll/natt, så vi var på presentjakt ;-)
GRATTIS till bäbisen, Jenny!!!

Nu har vi precis kommit hem och inväntar att Noel ska vakna och äta lite mat; han har sovit hela tiden sen vi gick hemifrån - otippat, va? Tänk om han kunde sova lika bra på nätterna...

Igår åt vi potatis till middag och jag funderar på om det är det som hans mage reagerade på!?! Jag blir själv lite konstig i magen av just potatis, så jag ska nog försöka att undvika det i fortsättningen (tyvärr tänkte jag mig inte för tidigare idag utan åt pommes strips till lunch, så vi får väl se hur det går i eftermiddag)...
Annars är det nog bara linfröna som jag hade på müslin igår morse som jag kan tänka mig är orsaken till magknipet, förutom potatisen...
Ja, ja, den som lever får se... Man kan ju inte undvika att äta ALLT, liksom!
Men det är hemskt att se och höra när lillgubben har så ont i lilla magen :-(

Inga kommentarer: