söndag 27 mars 2011

Sommartid

Inatt ställde vi ju fram klockorna en timma och ställde samtidigt in oss på sommartid, men vad har det gjort hela eftermiddagen och kvällen? Jo - snöat!!!
Jag har nog aldrig längtat så mycket efter sol och värme som jag gör just nu...

Och igår glömde jag att ge Noel hans magdroppar - konsekvensen av det = en bäbis med magknip och typ två minuters sömn inatt :-(
Noel har tagit igen det med råge under dagen, men jag är supertrött! Nu ikväll somnade Noel inte förrän kl 21.30 (han har ju liksom sovit hela dagen...), och jag har precis bäddat ner mig!
Nej, jag orkar verkligen inte skriva mer nu ikväll - godnatt...

Ps: fel person åkte ur Big Brother - jag tycker att Vanessa borde ha fått lämna huset :-(
Och nästa vecka hoppas jag att Annie åker ut, för hon är ju så sjukt grå och tråkig...

Inga kommentarer: