måndag 21 mars 2011

Grattis Noel på 1-månadsdagen

Idag blir Noel 4 veckor, men det känns verkligen som att han har funnits i mitt liv MYCKET längre än så - han är så självklar, liksom!
Redan förra veckan fäste han blicken, och nu följer han med när man flyttar fokus från en sak till en annan. Och han vänder sig redan om från mage till rygg, även om det kanske inte är riktigt medvetet (han tippar liksom över när huvudet blir för tungt ;-)

Och idag har han smilat åt mig 3 gånger! Först bortförklarade jag det med gaser i magen, men tre gånger kan väl inte vara ett sammanträffande!?! Jag tror att han helt enkelt blev glad av att se mig...

Snart ska vi gå iväg och hämta Alva på dagis, och när jag kollade på termometern så var det visst nästan +10 grader ute - DET gillar vi, även om solen inte skiner...

1 kommentar:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Första leendet är guld värt! Å vilken gullunge ni fått!