onsdag 16 mars 2011

Jag sa ju det!

Igår åt jag inget sött alls (förutom några veteskorpor, om det nu räknas) och Noel hade inte magknip på hela dagen, och förut när jag skulle börja läsa i min nya Amelia stod det så här på framsidan: "Bli kvitt sötsug och svullen mage"... Alltså, det MÅSTE ju ha ett samband!??
Och fy faan vad jobbigt att inte få äta några kakor eller nåt godis på flera månader!!! Det behövs ju i och för sig med tanke på storleken på min mage, men ändå...

Igår somnade Noel strax efter kl 20.30 och vaknade inte förrän vid midnatt första gången. Sen vaknade han igen strax innan klockan fyra...och tyvärr redan efter en timma igen! Han behövde bajsa men det kom inget, så mellan kl 05.00-06.20 låg jag och masserade hans mage och småslumrade emellanåt... Tjugo över sex kom äntligen bajset ut, precis lagom tills M steg ur duschen, så han fick byta Noels blöja. Sen ammade Noel igen och somnade om tills klockan 09.00 - då var det dags att gå upp.
Han var vaken i 2 1/2 timma ungefär, och nu sover han här bredvid mig i soffan ;-)

Idag är det jättefint väder ute, så det blir nog en långpromenad i solen sen!

Inga kommentarer: