lördag 26 mars 2011

Lugn och skön lördag

Alva ligger i sängen och kollar på film och Noel ligger i sin säng och är på väg att somna - här hemma är det lugnt och skönt!
Jag och M hade planerat att kolla på filmen "22 Bullets" ihop ikväll, men vi tjafsade förut och nu är jag så irriterad på honom att jag inte ens vill vara i samma rum som honom, så jag ska gå och lägga mig tidigt och läsa en bok...

Idag har vi varit i Mariestad hela dagen, och både innan vi åkte och efter att vi kom hem så har vi tvättat; tyvärr är inte sängkläderna torra än, så jag tvingas att vara uppe en stund till!

Imorgon ska Alva gå på kalas klockan 16.00 och innan dess funderade vi på att göra en liten utflykt till Hornborgasjön och titta på tranorna... Hoppas att det är lika soligt och fint väder imorgon som det har varit idag (och gärna lite varmare)...

På tal om något helt annat så sov Noel jättebra inatt! Han somnade kl 20.30 och vaknade kl 01.40, 04.30 och 07.30 - helt perfekt!

Hoppas att ni har haft en mysig lördag, gott folk!

Inga kommentarer: