fredag 1 april 2011

Vilken jävla natt!

Allt som allt har jag sovit 5 timmar inatt, uppdelat i tre omgångar :-(
Först sov jag mellan kl 23-00.30, sen mellan kl 01-03 och sen mellan kl 03.30-05.00... Jag kan möjligtvis ha slumrat till i några minuter någon gång mellan kl 06-07 också, men det är ett töcken alltihop...
Mitt i allt så vaknade Alva kl 05.20 och vägrade att somna om, så det var bara att gå upp och bädda i soffan och sätta på barnkanalen på teven åt henne...

Dessutom så fick jag börja dagen med en Alvedon - jag har ont i halsen, är snorig och känner mig lite febrig :-(
Alva verkar må bättre i alla fall (trots att hon klagade på lite magont i morse), men det blir ju inga större utsvävningar här idag; vi får se om vi orkar ta oss fram till stan om några timmar...

Inga kommentarer: