lördag 30 april 2011

Nu är jag helt slut...

Det blev ingen Valborgsmässoeld för oss; det var så mörka moln ute och såg ut att bli regn, så vi struntade i att ge oss ut igen och städade här hemma istället! M putsade alla våra fönster, och jag har städat, diskat och tvättat...
Imorgon ska vi ju ha barnkalas för 16 (!) ungar här, så det var lika bra att börja förbereda för spektaklet redan nu ;-)

Vilket fick till följd att det blev en tidig lördagkväll - klockan är strax efter halv tio och jag har precis bäddat ner mig! Jag är så trött att det svider i ögonen... Noel vaknade ju kl 06.30 imorse, så jag har varit vaken sedan dess medan han har sovit typ hela dagen - han vaknade kl 06.30 och var vaken i en timma, somnade om kl 07.30 och sov i två timmar, var vaken mellan kl 9.30-11.00 och sov till kl 16.30 (!) med undantag för 10 minuters amning på biblioteket, var vaken fram till kl 19.00 och somnade i vagnen under en promenad och har sovit sedan dess...
Helt otroligt!

Nu släcker jag lampan - godnatt!

Inga kommentarer: