torsdag 14 april 2011

Sömntuta

Tidigare idag åkte jag ut till Camilla en sväng, och Noel sov sig igenom hela besöket... Han somnade i vagnen klockan 9.30 och sov i stort sett ända fram till kl 14.30, med undantag för en supersnabb amning. Jag kunde t o m flytta honom mellan vagnen och sängen utan att han vaknade...
Sedan var han vaken mellan kl 14.30-17.00, och han har sovit sedan dess ;-)
Jag får nog helt enkelt räkna med att gå upp tidigt imorgon...

Imorgon ska jag för övrigt träffa pappa, farmor och min farbror på Elins Esplanad och då är det inköp av födelsedagspresenter till Alva som gäller; de vill gärna att hon pekar ut vad hon vill ha så blir alla nöjda och glada!

Förut fick Alva en flis i fingret när hon trillade av cykeln, och på hennes vrål lät det som att vi högg av henne armen när vi försökte ta bort den...så den sitter kvar :-(
Bra tips, någon? Det är en pytteliten flis som sitter jättedjupt...

Inga kommentarer: