torsdag 28 april 2011

Underbara sol!

Sitter återigen på en parkbänk vid en lekplats och njuter av solen - livet är härligt!
Snart är det dock dags att dra sig iväg hemåt och laga lite mat, och ikväll ska Alva iväg till kören på Frälsningsarmén.

Åh, vad jag vill flytta just nu!!!
Jag skulle ge min högra hand för ett fint radhus i ett barnvänligt område...med en liten mysig gräsplätt där man kan plantera lite fina blommor och en uteplats där man kan ha en fin trädgårdsgrupp och grilla lite gott på kvällarna!
Jag blir TOKIG på våran pyttelilla lägenhet utan några som helst förvaringsmöjligheter och en toa som luktar avlopp så fort man sätter på kranen i handfatet... Och det pyttelilla förrådet som redan är överfullt - vart ska jag göra av vinterkläderna nu när sommaren är här, liksom?

Jag har kollat efter boende både på Blocket och Hemnet, men ska man behöva flytta till Värsås eller Timmersdala för att kunna få tag på nåt?
Jag blir sååå less...

Inga kommentarer: