torsdag 21 april 2011

Familjebild

Idag var min fina bror och hans tjej med i tidningen och visade upp sin lille guldklimp, och jag är en sååå stolt faster - vad fina ni var!!!

Inatt sov Noel hyfsat bra; han somnade vid 20-tiden och vaknade upp kl 22.40 och ville bara ha nappen, och sen åt han kl 00.00, 02.30 och 04.30. Efter sista amningen vaknade han redan efter en timma och var hur pigg som helst (då var klockan 05.40), men jag VÄGRADE att gå upp så tidigt så vi låg kvar i nästan en hel timma i sängen och han var supernöjd med det!
När M vaknade tog han med sig Noel ut till köket och så fick han sitta i babysittern och mysa medan M åt frukost, och vid 7-tiden fick jag släpa mig upp ur sängen och amma honom samtidigt som jag kollade på reprisen av gårdagens Big Brother. Strax innan kl 08.00 somnade han i mitt knä, och han har sovit sedan dess...

Ikväll kommer M:s bror och hans tjej ner hit från Stockholm, och det ska bli jättemysigt att träffa dem igen! Det blir alldeles för sällan när man bor så långt ifrån varandra - jag är glad över att jag har min egen familj alldeles i närheten!

Idag blir det en lugn dag!
Det enda som är inbokat i agendan är ett besök på Coop Forum, där de har påskpyssel och ansiktsmålning!
Det blir nog en sväng förbi Ica Maxi också; jag ska bara luska ut vad de har för roliga påskaktiviteter först...

Inga kommentarer: