söndag 24 april 2011

Åh, vilken härlig sovmorgon!

Jag kunde knappt tro mina ögon när jag tittade på klockan imorse - tjugo i åtta...
Och Noel har sovit jättebra inatt också - vi gick och lade oss kl 21.30, och han vaknade kl 01.00, 03.30, 05.00 och 07.40... Helt perfekt!

Nu har vi precis ätit frukost, och Alva leker med dock-väskan hon fick igår; hon sov t o m med den i sängen inatt... Noel och jag ligger i soffan och pratar med varandra, och M sover.

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på!??
M:s bror åker ju tillbaka till Stockholm i eftermiddag, så vi kanske träffar dem en sväng innan hemfärden. Eller så åker vi ut till Camilla och hänger lite i hennes trädgård. Eller bådadera. Eller inget av alternativen - vi får se..

1 kommentar:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Skönt med lite sovmorgon. Det var du värd!