lördag 16 april 2011

Alva cyklar

Skam den som ger sig - M har varit ute och övat hur mycket som helst med Alva, och nu kan hon äntligen cykla utan stödhjul... Hon har visserligen kunnat cykla raksträckor förut, men idag kunde hon svänga och cykla i en cirkel också - min duktiga tjej!

Förut var jag och "farsan" på BB och hälsade på nytillskottet i familjen, och han var jättesöt! En liten parvel med pyttelite ljust hår som låg och gnydde och kräktes fostervatten...
Helt plötsligt så känns Noel jättestor!
Och på tal om min lille guldklimp så fick han världens bryt när M var hemma med honom förut och han illvrålade i typ 15 minuter innan han somnade av ren utmattning!
Stackars liten...han är mammig ;-)

För tillfället sitter M framför sin dator och Alva kollar på film på min dator - vad ska jag hitta på? Jag funderar på att gå och lägga mig och läsa i min bok - "De skoningslösa"...

Och vad ska man hitta på imorgon?
Idag har M tagit hand om både Alva och Noel nästan hela dagen (och så bakade han scones imorse också), så imorgon blir det väl min tur att låta honom få lite egentid...men vad ska man hitta på en tråkig söndag?
Gå fram till stan, kanske? Biblioteket?

Inga kommentarer: