torsdag 30 juli 2009

Tandoori palace i Jönköping

Idag åkte vi iväg till Jönköping en sväng, och började med att käka indisk mat: jag åt 1/2 naanbröd, lite basmatiris, indisk färskost i spenat och Malai Kofta (bollarna), och drack en Cola light.
Jag har ingen aning om hur många points det var i den här tallriken, men jag tror att jag klarade att hålla mig inom mina 20 points, speciellt med tanke på att jag bara åt 2 äpplen och en liten bit Cantaloupe-melon utöver middagen och frukosten.
Frukosten "kostade" 5 points, och visst kan väl portionen ovan inte vara mer än 15 points!?

Imorgon jobbar jag kl 6-16, så nu ska jag gå upp och lägga mig.
Godnatt!

1 kommentar:

Helen sa...

åh va gott det såg ut.. nu håller jag på att läsa igen allt du har skrivit sen i helgen.. plus alla andra.. dvs nu 105 inlägg.. svettigt värre..
hoppas allt är bra.. kram kram