lördag 25 juli 2009

Nu går vi ut på tigerjakt...

När lillebror var på Liseberg vann han den här "lilla" tigern som han gav till Alva, och hon älskar den!

Idag är jag ledig, och det är sååå skönt! Vi ska åka in till stan en sväng sen och fika lite med brorsan och "farsan", och det ska bli mysigt. Jag är nästan aldrig inne i stan längre - med tanke på att jag jobbar på Maxi så handlar jag ju i stort sett allt där och att vi dessutom ligger i ett köpcentrum gör ju att man har allt man behöver i huset.

Sitter här vid köksbordet och funderar på vad jag ska äta för frukost; jag är inte sugen på någonting och är inte hungrig och har ingenting roligt och gott här hemma... Alva fick lite risgryngsgröt till frukost, men det är ju inte direkt VV-vänligt, havregrynsgröt åt jag ju igår och bröd vill jag försöka undvika så långt det går. Jag funderar på om jag ska koka ett ägg, och kanske äta nån deciliter naturell yoghurt med linfrön... Ja, så får det nog bli!
Hej så länge...

Inga kommentarer: