måndag 27 juli 2009

Löning!!!

Åh, vad jag har shoppat idag... Stannade kvar efter jobbet och kom hem 2,5 timmar senare och några hundralappar fattigare (hmm... mer än 20 hundralappar fattigare...)

Jag köpte:
* t-shirt med Kakmonstret till Alva
* en sagocd "Madicken" till Alva
* 2 tröjor till mig (svarta såklart; en från H&M och en från Lindex)
* 2 skjortor till M
* hårsnoddar
* 2 flaskor balsam och 1 flaska schampo
* en flaska duschkräm med peeling
* en jacka till Alva (halva reapriset = 65 kronor!)
* ett puder
* ett par skor till M
* ett par ecco-sandaler till mig (var tvungen att ha ett par till jobbet - får superont i fötterna av att stå och gå hela dagarna... De var nedsatta från 699kr till 499kr)
* tops
* 6 par strumpor till Alva
* en Isadora reseförpackning med 1 mascara, 2 lipgloss, 1 läppglans och en eye make up-remover

Maten har gått bra idag med, förutom att jag höll mig så länge innan jag åt kvällsmaten så jag var jättehungrig och dessutom tvungen att äta en massa points på en gång. Men jag stannar i alla fall på 19 points och 6151 steg.

Frukost: 1 dl vaniljyoghurt med 1/2 msk linfrön och 1/2 tärnat äpple, 1 Polarkraft extrem med Lätt & Lagom, 3 msk minikeso och saltgurka, kaffe (3p)
Lunch: isbergssallad, gurka, tomat, 6 msk minikeso och 2 sojakorvar (4p)
Mellanmål: 1 banan, ett äpple, kaffe (1p)
Middag/Kväll: 1 pitabröd, isbergssallad, gurka, tomat 1/2 dl majs, halloumiost och egen dressing, Cola zero (11p)

Inga kommentarer: