fredag 17 juli 2009

Jag har köpt biljetter till Lars Winnerbäck!


Foto: Herman Dahlgren, från Peace & Love-festivalen 2009

Imorse släpptes biljetterna till Lars Winnerbäcks konsert på Arenan i Skövde tisdagen den 3 nov kl 20.00, och jag har precis köpt 2 stycken!
Det känns så jäkla klockrent!
Jag var sååå himla sugen att gå förra gången han var i stan och spelade men det blev liksom aldrig av och sen blev det slutsålt, men nu tänkte jag att jag skulle vara ute i god tid, och nu är biljetterna mina!!!

21 september släpper han ett nytt album: "Tänk om jag ångrar mig, och sen ångrar mig igen", och det ska jag verkligen köpa! Han är så himla bra...

1 kommentar:

Helen sa...

va kul för dig vännen.. hoppas det blir en bra konsert.. jag har inte lyssnat så mkt på honom.. gillade inte det jag har hört.. smaken är som baken.. delad!! hihi

stor kram