lördag 11 juli 2009

Hujedamej...


... vad roligt det ska bli att gå på teater på lördag! Fick syn på den här annonsen igår och bokade biljetter till mig och Alva direkt... Jag tycker att det är så himla kul att gå på teater och musikaler, men jag gör det i stort sett aldrig. Tyvärr. Men nu ska det bli ändring på det - både för min och Alvas skull.
Det blir en perfekt avslutning på semestern också - jag har ju bara nästa vecka ledigt också, och sen börjar jobbet på måndag. Som tur är har jag ingen jobbångest, utan tycker att det känns helt okej att jag ska börja jobba igen om 8 dagar - däremot hade jag ju inte tackat nej till några extra veckors ledighet om jag hade blivit erbjuden det, men det är ju inte det det handlar om... Hi hi...

Nej, nu är klockan snart halv tolv och det är väl dags att sova... Jag sitter här uppe i sovrummet och bloggar och M sitter där nere och kollar på film, och Alva sover så gott i sin säng!
Idag har vi haft besök av några vänner till oss och Alva lekte med deras 6-åriga dotter i flera timmar, och hon tycker verkligen att det är så himla kul när det kommer folk och hälsar på! Imorgon får vi besök igen, en f d arbetskamrat till mig kommer hit med sina två barn, och igår var ju Alvas morfar här och fikade lite, så hon är nöjd vill jag lova!

Det känns kul att ha dragit igång bloggen igen, så jag hoppas att alla som läste mig innan hittar tillbaka! Och att nya hittar hit också, såklart!
Vi hörs igen imorgon!
GODNATT...

Inga kommentarer: