tisdag 22 januari 2008

Spelat in en musikvideo...

Idag har jag varit med om en musikvideoinspelning, och det har verkligen varit jättekul!
Det var min pojkvän som hade fått i uppdrag att spela in en musikvideo med Sandra Oxenryd (hon vann sista omgången av Fame Factory när det gick på TV 3 och representerade Estland förra året i Schlagerfestivalen), och i år tävlar hon för Polen med låten "Super hero". Videon som de spelade in idag ska visas på polska MTV, och det var så himla kul att se hur proffsig hon var och hur mycket jobb som faktiskt ligger bakom en musikvideo.
Med maten gick det ju lite sämre för alla beställde pizza, men det tar jag igen imorgon... Jag kommer ju överskrida pointsen på fredag också när jag ska på After work med jobbet, men det är inget som grämer mig just nu. Några långpromenader bara, så löser det sig...
Idag har jag för övrigt bara gått 4708 steg. Och igår kom jag upp i 6207 steg. Hmm, borde nog bli aningen bättre på att promenera!

Nu är klockan åtta på kvällen och jag tänkte gå och lägga mig samtidigt som jag nattar Alva - är dödstrött! Godnatt allihopa!

2 kommentarer:

batgirl sa...

Vad kul det lät att få vara med om en musikvideoinspelning! Kul att få se allt "in action".

Helen sa...

åh så kul att få vara med. .hon är ju duktig sångerska Sandra. Det är väl bara upp på hästen igen efter att du överkridit pointsen 2 ggr..
kämpa på.. å gonatt