tisdag 15 januari 2008

I´m in love...

Alltså, finns det någon som någon gång har skådat något vackrare än Orlando Bloom!?!
Jag skulle inte tro det... Hi hi... Hittade den här bilden och var bara tvungen att lägga upp den här för att dela med mig av mitt käraste ögongodis...

För övrigt har dagen varit bra! I förmiddags var jag ute och gick spåret på 2,5 km med min dotter och hennes kära morfar och hans hund, och det var verkligen jätteskönt! Sedan gick vi hem och lagade middag: fullkornsris med grönsaksblandning, och för tillfället sover dottern skönt sedan nästan 3 timmar tillbaka. När hon vaknar tänkte jag ta med henne ut på en promenad till (ner till mormor) och sen ska vi slappa resten av kvällen. Senare kommer M hit med bilen, och det ska bli kul att träffa honom lite. Han pendlar ju till Jönköping varje dag, så vi ses alldeles för sällan! Men både han och jag är överens om att vi vill försöka igen, så jag hoppas att vi kan flytta ihop snart igen. Nu har vi ju varit särbos i snart 9 månader... Usch, vad det är ensamt och tråkigt!

Oj, nu vaknar min lilla prinsessa! Jag skriver säkert mer ikväll...

Inga kommentarer: