måndag 7 januari 2008

Nu är jag igång igen...

Nu jäklar ska vi köra så att det ryker! Efter att ha fuskat MASSOR i ca 2 veckor, drog jag igång med full kraft på nyårsdagen igen och nu är det slut på all självömkan och alla bortförklaringar! Enligt beräkningar ska min vikt ligga någonstans mellan 49 och 62 kg för att BMI ska vara "normalt", och när jag vägde mig senast vägde jag 66.6 kg! Till min ynkliga längd: 157 cm över marken... Men det som är positivt är att när jag började viktväkta den 8 oktober förra året vägde jag 72,2 kg, så jag har ju ändå gått ner en del trots fusket mellan jul och nyår...
Till sommaren vill jag ha gått ner MINST 10 kg - helst 15 - och jag behöver hjälp av er därute för att klara det!
Jag hoppas att vi blir många som kan hjälpa och stötta varandra!

Ett råd till er som vill bli svettiga: gå ut och dra ett barn efter er i pulka i blötsnö... Det gjorde jag förut och jag fick både blodsmak i munnen och astma... :-)

1 kommentar:

batgirl sa...

Vad roligt att se att du är tillbaka. Nu kör vi så det ryker!