torsdag 10 januari 2008

Jippiiiiiieeeeee!!!

Förut var jag hos mamma och hälsade på en sväng och då passade jag på att väga mig - jag har gått ner ytterligare 1,6 kilo!!! Nu väger jag 65 kg, och det känns så JÄVLA bra... Man räknar och våndas och anstränger sig till max, och det är ju så skönt när man ser att det verkligen ger utdelning! Jag är så himla glad!!! Nu har jag 10 kg kvar till mitt "första" mål, och sen hoppas jag på ev 5 kg till...
Idag har jag varit lika hungrig som igår och i förrgår, så i helgen ska jag nog unna mig något riktigt gott. Ska eventuellt åka en sväng till Ikea och A6 i Jönköping på lördag, så då blir det ju att man äter ute på restaurang (och då ska jag INTE beställa in en grönsallad utan dressing...). Säga vad man vill om mitt sätt att tänka, men utan små "belöningar" utöver pointsräknandet skulle jag nog inte klara det! Jag är istället väldigt noga på veckorna, och håller mig dessutom till 18 points/dag, fast jag egentligen får äta 20.

Nej, nu är klockan snart halv åtta, och det börjar bli dags för dotterns välling och GODNATT! Jag ska nog också gå och lägga mig snart, för idag känner jag mig jättetrött och sliten, och imorgon ringer väckarklockan ca 6.00. Jag brukar aldrig börja jobbet så tidigt, men efter att vi fick nya scheman efter nyår så har jag en sån tidig morgon i månaden. Gäsp...
Vi hörs vidare imorgon!
Godnatt alla mina snälla cybervänner!

1 kommentar:

batgirl sa...

Vad kul att det gett resultat av allt ditt kämpande!
GO GIRL!
Kram