söndag 20 januari 2008

Inget internet på 2 dagar... :-(

Jag höll på att bli tokig igår när internet var nere för andra dagen i rad, men idag funkar det igen och det är så skönt! Man är ju nästan beroende alltså... Det värsta är bara att min dator är så gammal och seg, så jag kan inte ens titta på klipp från Youtube utan att den hänger sig, och den har inte ens en ingång för en USB-kabel så jag kan varken ladda över bilder eller musik... Men igår sa min käre pojkvän att han funderade på att köpa en ny dator åt mig - en laptop! Jippiiieee!!!

Vad gäller mina points så har det väl gått sådär de sista dagarna - eller ja, i fredags tog jag min "ätardag" och då gick det käpprätt åt h..., och igår åt jag inte så mycket men däremot åt jag en sallad ute på restaurang, och trots att ingredienserna i den var nyttiga kunde jag ju såklart inte hålla mig ifrån brödet och tzatzikin... Men jag är nöjd ändå! Med stegen har det gått ganska bra också - i fredags kom jag upp i 9661 steg och igår 8205 steg.

Inga kommentarer: