lördag 26 januari 2008

Dagen efter...

Jaa, idag är det dagen efter och jag har faktiskt mått hyfsat bra (har inte spytt i alla fall, och det är bra för att vara jag). Det där med pointsen sket sig dock direkt imorse, för det första jag gjorde var att ta en kopp kaffe och öppna en påse chips. Igår när jag satt i kassan upptäckte jag att OLW hade kommit ut med en ny sort, och jag kunde ju bara inte motstå att köpa en påse - det var med smaken sourcream och peppar... JÄTTEGODA!!!
Hmm, precis nu slog det mig - antingen försvårar jag för alla er andra när jag berättar om alla mina felsteg och allt gott jag äter, eller så sporrar det er bara ännu mer att läsa om min dåliga karaktär och alla mina misslyckanden, för då blir ju ni så mycket bättre om ni har lyckats hålla er till era points...
Nej, men ärligt talat - på måndag är det verkligen dags att köra på stenhårt igen! Jag märker ju direkt hur dåligt kroppen och psyket mår när man äter skitmat! Även om det är gott ibland, känns det ju sällan som att det är värt det! Och man mår ju sååå mycket bättre när man tittar sig i spegeln och känner sig smal och fräsch! Jag vill verkligen kunna gå i klänning i sommar och känna mig fin, inte fet och dallrig!

1 kommentar:

Helen sa...

du här är en till som inte hållt igen den här helgen.. öl chips, godis å massa god mat.. hmm.imorrn börjar jag om igen.. nu tar vi nya tag å kämpar på
kram