söndag 13 januari 2008

Slapparsöndag...

Usch, idag har jag verkligen inte gjort någonting!!!
M kom hit i förmiddags och vi tänkte ta med oss Alva och gå halvmilen uppe på berget och grilla sojakorv, men sen kom mamma och Anders hit en sväng, och sen kom en kompis till M och hans dotter, och sen blev klockan så mycket att det var dags att äta middag och sen sova en liten stund. Nu har jag och Alva precis vaknat, och M är nere i tvättstugan och hämtar upp tvätten. Jag vet inte vad som händer nu ikväll, men klockan är redan kvart i fem och det är kolsvart ute, så det blir nog fortsatt lugnt. Stegräknaren står på 744 steg (!), och det blir nog inte många fler idag... Får ta igen det i veckan...
Funderar på om jag ska fuska lite till idag och äta chipsen som jag inte åt igår, men jag vet inte riktigt. Återkommer med en eventuell bekännelse senare...

Inga kommentarer: