onsdag 16 januari 2008

Hungrig...

Usch, nu är jag sådär hungrig igen... Jag fattar inte, vissa dagar är jag så hungrig att jag känner att jag skulle kunna äta precis hur mycket som helst! Om jag inte viktväktade nu skulle jag definitivt kila ner till pizzerian och köpa en pizza eller slänga in en plåt med pommes strips i ugnen och göra en vegoburgare till det med massor av ost på... Och jag skulle nog lätt kunna smälla i mig en hel chipspåse just nu... Det är när man får de här brutala hungerkänslorna som man måste lita till 100% på sin motivation, och intala sig själv att det känns bättre imorgon...
Förhoppningsvis känner jag mig mätt och nöjd när jag har ätit min kvällsmat bestående av 2 skivor Polarkraft extrem med mjukost och minikeso, samt miniyoggi och k-special. Och en kiwi.

Vad gäller stegräknandet är jag uppe i 4618 steg just nu, och det blir nog inte många fler idag... Bilen är min värsta fiende (och samtidigt bästa vän...).

Inga kommentarer: