torsdag 17 januari 2008

En eloge till LARS WINNERBÄCK!

Idag var jag så duktig att jag gick halvmilen uppe på berget innan jobbet, och det var så himla skönt! Det var en riktigt härlig dag med solsken och några plusgrader, och medan jag traskade på i min ensamhet lyssnade jag på Lars Winnerbäck i MP3-spelaren. Alltså, han är BÄST!!! Jag älskar alla hans skivor, men idag lyssnade jag på hans senaste: Daugava, och där kan jag verkligen rekommendera speciellt två låtar - "Om du lämnade mig nu" och "Jag fattar ingenting". Vilket geni han är... Såg att han kommer till Mariestad i sommar, och då ska jag definitivt dit! Innan han blev känd var jag på ganska många spelningar med honom nere i Malmö, men nu var det ett tag sedan jag såg honom live. Hade velat gå när han var och spelade här i Skövde i november, men biljetterna tog slut jättesnabbt... :-(

Förresten, jag måste ju berätta att kom upp i mer än 10 000 steg idag!!! Närmare bestämt 10.045 steg. Jippiiieee!

Inga kommentarer: