lördag 20 februari 2010

Mitt nya jag!!!

Ja, så här ser jag ut efter hårfärgningen igår - är mer nöjd
idag än igår, men det kanske beror på sminket ;-)
Shit alltså, vad jag känner mig ful och naken när jag är osminkad...

Och vad besviken jag blev när jag ställde mig på vågen förut: +-0
kg (!)...
Nu börjar jag lessna rejält på VV alltså! Jag menar, man
anstränger sig och räknar de där jävla pointsen, sitter vid
frukostbordet och trycker i sig havregrynsgröt för att hålla sig
mätt, äter apelsiner i mängder för att ersätta fikabröd och
snacks på kvällarna, GÅR till och från jobbet, äter inget godis
eller glass...och ändå!!! Ingenting på vågen... Visst, jag mår
mycket bättre av den här kosten och känner mig smalare i kroppen,
men man vill ju att det ska synas på vågen också :-(
Sen finns det ju dem som har fuskat hela veckan och ändå redovisar
samma resultat som en själv... Nedslående!
Och därför tycker jag jävligt synd om mig själv, och tröstade mig
med en extra smörgås till frukosten ;-)
Idag tänker jag för övrigt skita i att räkna points över huvud
taget, för dels ska jag på lite kalas i eftermiddag (brorsans tjej
har fyllt år - GRATTIS SOFIA!!!) och dels så är det ju
Melodifestivalen ikväll... Tjoho!!!

Inga kommentarer: