fredag 5 februari 2010

I give up!!!

Nej, det gör jag ju såklart inte, men jag är redan så jävla trött
på ProPoints-systemet; det är liksom inte min grej...
Första veckan när jag följde det till punkt och pricka så gick jag
ner ynkliga 0,3 kg, och nu imorse när jag ställde mig på vågen så
hade jag gått upp 1,3 kg!!!!!!!!!
Visserligen ska jag snart ha min mens och visserligen så gjorde jag
ett övertramp igår, men det här känns ju helt overkligt och
oinspirerande!
Fy, vad jag känner mig deppig :-(
Funderar på att låna ut det nya materialet till min arbetskollega,
och återgå till gamla pointsen - det funkar för mig i alla fall...
På tal om det, finns det någon därute som har en "gammal"
Restaurangguide att sälja (alltså den senaste innan pp-systemet)?
Nu åker jag iväg och jobbar lite - hejdå!

Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

*Pinglan* sa...

Jag har nog en gammal restaurang guide i gömerna som knappt är använd ska kolla upp det under dagen :)

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Surt...men det där kilot försvinner säkert lika snabbt som det kom till.

Kram