torsdag 18 februari 2010

3 dagar med strikt VV-tänk...

...och man känner nästan hur kilona trillar av en... Ska bli
intressant att se vad vågen visar imorgon!? I och för sig så är jag
svullen av min ägglossning, så jag är rädd för att det kanske inte
kommer att visa så mycket på vågen, men jag känner på kläderna
och det syns i ansiktet att jag har gått ner en del i vikt...
Spännande! Jag hade ju en liten dipp i måndags, men jag återhämtade
mig fort och har inte gjort några övertramp sedan dess.

Nu ska jag SOVA - jag är så himla trött!!!
M var här en sväng förut, och det var skönt att kunna prata lite,
men vi är inte färdiga med varandra än... Vad gäller att han inte
hämtade Alva igår, så hade han tagit fel på dag och var helt säker
på att det var imorgon jag började jobba kl 6, så det har han bett
om ursäkt för... Och att han inte svarade i telefon berodde helt
enkelt på att han var sur och inte ville prata med mig...
Ja ja, just nu orkar jag inte ens tänka på det - vi hörs imorgon!
Godnatt!!!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: