onsdag 3 februari 2010

Kollar på Supersize me...

...och käkar färsk mango! Stannar återigen inom mina 29 dagliga
points, men kan ju inte påstå att motivationen är på topp direkt...
Däremot kände jag mig riktigt smal och snygg på galan, så man ser
ju att det har gett resultat! Och arbetsbyxorna satt riktigt löst i
förmiddags :-)
Nu ska jag snart sätta på en film, och imorgon ringer väckarklockan
kl 04.50...
Ps: FAAN, vad gött det vore att ALLTID kunna äta vad man vill utan
att gå upp i vikt...
Ps2: hur går det för er alla där ute som är med i Rivstart 2010?

Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

*Pinglan* sa...

Tittade på den dokumentären också.. Den bästa på riktigt länge och man kände illamående öka inom en.. usch.. Tur man inte gillar snabbmat längre :) Vad roligt att du kände dig snygg på galan. Tycker man känner sig smalare med det nya programmet även om vågen inte pekar neråt så fort.

Victoria sa...

Usch, jag är inte med i någon rivstart, men ville ändå gå ner de där sista förbenade ynka kilona, men det går inte bra alls!!! Vad trött jag blir! Men jag måste erkänna att jag blir lite taggad av dig när jag läser att det går bra och vad du äter för något på kvällarna och när du sedan skriver att du märker det på byxorna - det är en helt underbar känsla! Tyvärr har jag motsatt känsla just nu. Jag tänkte fråga dig om du skulle vilja räkna ut propoints till mig på två produkter som jag tänkte äta idag? Jag har inte köpt någon miniräknare än, inte heller butiksguiden då allt har varit slut på mina vv-möten sedan i mitten på december!!! Jag vet inte riktigt vilka värden det är du behöver i så fall, men de kan du få ifall du skulle vilja hjälpa mig! Hoppas du får en bra dag! Kram Victoria