onsdag 17 februari 2010

Arg och besviken!!!

I söndags hade ju jag och M ett gräl angående Alva, men innan han
gick härifrån kom vi överens om att vi skulle sätta oss och
diskutera igenom situationen i lugn och ro; efter det har jag inte
hört ett ljud ifrån honom...
I måndags skickade jag 2 sms och bad om ursäkt för att jag hade
blivit så arg, och ringde typ 20 gånger = inget svar... Igår ringde
jag till hans jobb, och då var han jättekort i tonen men sa att han
skulle höra av sig = inget svar... Igår kväll ville Alva ringa och
säga godnatt = inget svar... Idag har jag ringt till mobilen flera
gånger = inget svar... Jag ringde t o m till hans mamma, men hon var
också jättekort i tonen, så de har definitivt gaddat ihop sig!

Hur som helst så skulle han ju ha hämtat Alva nu ikväll, men han har
såklart inte dykt upp, så jag har fått ringa till jobbet och bytt
tid med en kollega imorgon. Hon slutade dock inte förrän kl 18.00,
så jag fick ringa till brorsan också och fråga om han kunde hämta
Alva på dagis när de stänger... Utöver det här krånglet förlorar
jag 3 timmars arbete imorgon, plus att jag hela tiden får försöka
förklara för Alva varför hennes pappa inte hör av sig... Hur kan
man göra så här mot sitt barn? Och mot den som man säger sig älska?

Jag blir bara så jävla trött, ledsen och besviken...

Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

anette sa...

Ja du Åse..Han tror ju knappast han gör nåt mot Alva utan mot dig..Det är det enda det handlar om..Du skall straffas för vad det nu kan vara..Då beter man sig så..Rätt omoget att inte kunna ta sitt ansvar som pappa..
Kram Anette

Helen sa...

kan bara hålla med Anette.. herregud..
hoppas han hör av sig å att allt ordnar sig.. du och Alva är inte värda det här.. kramar om i massor.