måndag 22 februari 2010

Jag har JÄTTEONT i halsen!!!

Igår fick både jag och Alva ont i halsen, men hon sov ändå hos M inatt och jag gick till jobbet som vanligt i morse... men klockan 6.20 ringde M och sa att Alva var tvungen att vara hemma från dagis idag, för hon hade vaknat flera gånger under natten och skrikit och haft ont i halsen och svårt att andas...
Efter några timmar på jobbet orkade inte jag heller vara kvar, för jag hade så fruktansvärt ont i halsen och blev verkligen andfådd av att försöka prata med kunderna...
Så nu ikväll har jag försökt kurera mig med Muconagin, Vicks halstabletter, isglass och citron- och ingefärste...men jag har fortfarande ONT ONT ONT!!!

Idag har jag inte räknat points, men jag har heller inte ätit något onyttigt - eller ja, jag bakade scones förut, och de är ju inte jättenyttiga direkt... Men jag menar bara att jag har ätit "normalt" utan att räkna points, och det har varit jätteskönt!

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa upplösningen i min nya spännande deckare - den ska du få låna sen, Anders! :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Krya på dig,låter bra med en bok till,är inne på den fjärde nu :-)