söndag 14 februari 2010

Kvällsmat: 5 points

M har precis varit här och vi hat tjafsat som vanligt - ibland önskar
jag bara att han drog utomlands eller nåt, så att man slapp de här
eviga diskussionerna... Alternativet vore ju om jag bytte jobb och
kunde jobba dagtid på vardagar och inga helger, för då hade jag
sluppit att vara beroende av honom över huvud taget... Ibland känner
jag att jag vill ha Alva här hela tiden och ibland känner jag att det
är jätteviktigt att få ha åtminstone en kväll i veckan för mig
själv...är jag en dålig mamma för det?
Hur som helst så kom vi såklart inte fram till någon lösning alls,
utan vi får sätta oss nån dag och diskutera i lugn och ro...
Nu ska jag käka lite popcorn, och sen blir det tidigt i säng; jag ska
ju upp kl 04.50 imorgon (!) - godnatt!

1 kommentar:

Helen sa...

du är en superduper bra mamma.. alla behöver vi lite tid för oss själva!!!