torsdag 11 februari 2010

Hungriiiiiiig!!!

Åh, jag är så hungrig hela tiden... Ändå tycker jag att jag äter
bra; till frukost åt jag mina 2 redovisade mackor och en kopp kaffe
(ca kl 9), till lunch åt jag potatisklyftor, kycklingfilé och grön
sparris (kl 14), till mellanmål åt jag ett grönt äpple (kl 17),
till middag åt jag tagliatelle och korv-wok (kl 18) och till
kvällsmat åt jag havregrynsgröt, en apelsin och en banan (kl
20.30)... Totalt 20 points idag.

Nu ska jag kolla på "Kniven mot strupen" och sen ska jag krypa till
kojs med min nya Mama; imorgon börjar jag jobba kl 6 och klockan
ringer kl 04.50...
Hejdå för idag!

Ps: förut blev jag inkallad till högste chefen, och han vägrade att
godta min "uppsägning" av mina ansvarsområden, så vi får väl se
vart det här slutar...jag återkommer om det!
Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: